yaaay

aa men tja!
sitter i soffan och väntar på Scream 2 ska börja..haha
Iaf så har jag och mamma pratat om att jag ska åka till usa och gå i skolan där i ett år, antingen 1 eller 2an. Venne. Jag skulle vilja vara en senior så :)
jag läser en svensk tjejs blogg som är i chigago som är en senior där och hon kommer hem till sommarn. Men hon verkar ha så jävla kul, hon är cheerleder, med i fotbollslaget och allt! Och baleeeeeeen. Shit vad najs :D

Igår så hade emma tjejmidda, vi fira hennes 15 årsdag. kul hade vi. sov där också.
Hemma har jag segat och bara kollat på NEW MOON 3 gånger idag.. :)))
Imorgon äre prao, ska väl bli...hyfsat. Måste GÅ till coop varje dag, men jag tar fan bussen hem haha


när jag var i chigago år 2005 :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0