we're going party like it's your birthday

Hola nötter. Sitter och lyssnar på lite musik och spelar bubble struggle. Idag fyller maj littlesistäh 11 så vi sjöng för henne och gav henne presenter. Av mig fick hon Calles album. Haha hon var galen i honom i Idol :P Hon blev glad......... toppen! Snart, eller om 2 timmar, ska jag på träning. Sen r det raka vägen hem och in i duschen. Vi ska nämligen ha kalaaaaaaas här ikväll :P Nej men hela tjocka släkten kommer + några fler.
Pussar & bananer / alice


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: jo alice, jag blir också mer övertgad om det.. :O läbbans. gratta syrran från mig! <3

2010-01-30 @ 12:08:55
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0