Me like and dislike

ME LIKE

Rebeccamagnusson.blogg.se. Bästa bloggen enligt mig. Älskar sättet hon skriver på. Brukade känna henne förut för vi spelade i samma lag men inte längre. Lästa precis att hon hade gjort slut med sin pojkvän så tummen ner för den.

One Tree Hill. A ma gad säger jag bara. Finns det någon bättre serie? Svar: Nej.

Sova. Vem tycker inte om att sova liksom men jag tycker om det extra mycket för det är så jäkla skönt och gosigt och.. ja. Jag gillar att sova helt enkelt.


ME DISLIKE

Att pea stängs ner.
Jag vet att alla fjortisbloggare skriver det på sina bloggar och det blir jävligt tjatigt men endå. Djupt någonstans därinne så älskar jag pea. Det var liksom ens liv i sexan typ. Det var iaf där man uttryckte sig. Enda anledning till att jag slutade med pea var för att alla andra sluta och då var det inge kul att gå in när det inte var någon inloggad. Enligt min åsikt så är pea mycket bättre än FB. Även om jag inte använder pea längre.

Dom här så kallade "lingon-veckorna". Jag tror gud är kvinnohatare. Tänk efter... han bangade ju inte Maria, han kunde inte ens röra henne så han sände iväg en ängel att göra jobbet. HATAR dom här veckora.


xxxxxxxxxxxxxx balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0