gör som lasse åberg

yo!
har inte palla skriva, synd
sitter och glor på tv samtidigt som jag kollar på sälen/trysil hemsida, dricker coca cola zero och smsar. Family guy är fan skönaste programmet som finns.
Sen sist jag skrev, när det nu var,minns inte. Så har jag väl sovit, checkat tv, vart med mina kära vänner och börjat skolan. Mycket händelsrikt liv jag har, jag vet.
Igår var en trevlig kväll hemma hos sara må jag säga! var där i fredags också för er som undra nananna.
Today har jag vaknat, ätit två rostmackor, kollar på jims värld, tränat, druckit en cola zero, käkat ett besprutat grönt äpple och kollat på family guy som är på just nu. AWESOME!

Jag är hatar skolan, jag får ångest så fort jag tänker på alla prov vi ska ha. Vill bara gå ut med ungefär 250 poäng så jag kommer in på min linje uppe i umeå, få min lägenhet och bli en jävla räddingskvinna!
Meeeeeeeen det kommer aldirg hända för jag har bara ETT VG. jogheiogheignkv!!!! hatar det här. Det är alltså ynka 165 poäng, as kul! men alla ni går i sånna skolor som man får skit lätt betyg, fjäskar in för alla lärare och skit, vi får en smäll på käften om vi fuskar eller nåt.
Desutom förtjänar jag ett vg i engelska men den dära jävla kärringen hatar mig så fuck you fula unge

Nej nu ska jag ska se på Avatar eller New moon. HEJDÅ! michaela signar ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0