Första inlägget för 2010

Känns rätt weird att säga 2010. Men men whatever. Hade kul igår. ar ssom sagt hos mig parents kompisar. Men det var fun för Razmus, Jesper och Simon var där också. Vid tolv gick vi alla ut och smällde raketer. Satan vilka kabom! det blev :D Sen när klockan var runt 3 och vi skulle börja bege oss hemmåt så var det omöjligt att få tag i en taxi så vi promenerade hem. Var rätt kul faktiskt :P Jag och Torkel (pappas kompis) hade "krig" hela vägen hem och puttade ner varandra i snödrivor. Haha va skit kul för han var ju inte nykter precis... de va ingen :P
För övrigt gick kvällen extremt fort kändes det som. Men det va en bra nyår. Snäll som jag är får ni lite bilder.
Pussar & Bananer för första gången i år / alice


Jag, Hannah med fler..


Lite av mig, Jesper, Vicki och Razmus.


Haha Siomns huvud, Jesper, Vicki och Razmus.


Vid tolvslaget. Haha pappa som jag tycker ser lite ut som The Edge där, skålar med Jesper och Siomon :P


Jag och syster med goa folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0