fjälliiiis

vet att jag skrev att jag inte skulle skriva i veckan men ni som brukar va i fjällen vet ju att det inte finns suupermycket att göra på kvällarna så jag tar mig tiden till detta ;)
Iaf i måndags så var i tandådalen all day long, rätt bra backar men alla knarkarpulkor kom på eftermiddan så det blev bara is kvar i backarna.
Igår så drog vi till hundfjället med förbindelseliften, det är ett sket bra fjäll dock för många danskar och barn som icke kan åka skidor och blockerar backarna -.- sen tog vi liften tillbaka till tandå och åkte dära. På kvällen tog jag och pappa skotern till Hemköp. Jag fick köra :) sheeit.
Idag så skulle det vara en så kallad "snöstorm" ja men ellerhur, typ nåra centimeter. Fast det va sket dålig sikt max 10 meter sikt och blåste som faan, så vi drog hem vid elva hahahah. Drog til sälen centrum och köpte en jätte snygg sälen tröja :))) har ätit lite och och kollat ¨på the proposal, älskar sandra bullock och ryan rydels.

Inatt kommer famlijen källström och sebbe, jippiii :)
måste städa rummer så mona kommer in där inatt hehehe..
Bjussar på tre bilder
SO LONG / michaela

åkte längdskior igår haha. epic fail

gaygaygay

solnedgången för nåra timmar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0