dude, you're handsome

Eftersom jag inte pallar plugga än, så tänkte jag härma Mathilda (även om det var jag som kom på det först och hon tog det ur mina tankar på ngt sätt för hon r ett medium) lite och dela med mig av dom absolut snygaste killarna.... dom r to die for. Hm..

Number 3 goes to.....
.........Chad Michael Murray!





Number 2 goes to...........
.......... Taylor Lautner. Blir kär varje gång jag ser honom :(




And the first place goes to...... *DUN DUN DUN*
.................. Jared Leto! Snyggaste i hela världen. + att han har en GRYM röst.


xxxxxxxxxxxxxxxx alice

Kommentarer
Postat av: mathilda

jajaja... jag gjorde det först iaf :) jag kan inte hjälpa mina mediumkunskaper :D

2010-01-31 @ 20:30:23
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: jt

taylor är min din lilla skit! lämna han ifred annars kuttar jag dig!!!!

2010-01-31 @ 22:08:18
Postat av: alice

till jt: för det första: JAG r inte liten. du r. för det andra: hur hade du tänkt att göra de? och för det tredje: bara för att du r galen så får inte jag tycka att han r grymt snygg, jag måste tycka han r ful? hmm... it doesn't make sense to me... :/

2010-01-31 @ 22:58:56
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0