Aloha it's Friday

Mina kära vänner, idag har jag inte gjort ett piss. Det enda "sociala" jag har gjort är att jag följde med mamma till coop och handlade. Wiho great Friday!
Imoron ska jag iaf till stan med Julia, Lojjsan och Henke. Kanske Frippe? Aja. Vi ska iaf kolla runt lite i affärer, käka lunch (SUBWAY!) och sen efter det blir det bio.
Ska pömsa nu, ska träffas redan 12 imoron, så jag hinner. P&B / alice


Har på min ett jätte gulligt och fint linne som jag fick av Thilda som hon köpte i Thai. *Little miss Christmas* Bara för hon vet att jag älskar julen :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

hihi va fint alice :)

2010-01-16 @ 21:25:40
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0