11 januari

har ingetnting att meddela er. det är måndag och jag har ett stort stort stort läxförhör om engelska evolutionen på fredag, matte läxan som är halvklar och engelska till fredag fast den har jag ingen aning om vad den handlar om eftersom hon suger min högra!

Fyra dagar till sen prao i 5 dar sen fjällen i 9 dar, hur skööönt är inte det? Dock var det cirka -30 i förrigår i sälen så det låter ju kul. faktiskt :)

Nu ska jag checka vidare på Seinfeld och mysa med mitt alldeles egna lejon. Min hund. Han ser ut som ett lejon när han står över än och kollar ner på en. Ni fattar inte, men pälsen åker fram över halsen och så, så han ser ut som ett lejon :D


tvivlar starkt på att ni sett en sötare hund!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0