you pms like a bitch, i would know

Tjafan. Sitter i soffan och gör absolut ingenting. Eftersom min dag har varit galet tråkig så får ni en tönt lista istället :)) Pussar och bananer / alice

Berätta fyra sanningar om dig själv:
jag är överdrivet rädd för hajar
min favoritfärg är svart
jag var 11 månader första gången jag åkte skidor
jag har levefläckar i ögonen

Berätta 4 saker du gjort idag:
ätit, sovit, pluggat, kollat tv.

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
jeans, linne, tjocktröja, strumpa.

Skriv ner 4 saker du ogillar:
hajar
killar som är 14 men beter sig som 10
mens
aik

Skriv ner 4 saker du tycker om:
U2
mina vänner
dalarö på sommaren
kiwi

Kommentarer
Postat av: jakob

vadå inte gilla aik och varför e inte jag med på tycka om listan ;P

2010-02-22 @ 21:59:51
Postat av: alice

haha för att jag inte tycker om aik och jahapp....trodde vi var vänner men icke :'(

2010-02-23 @ 20:47:33
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: jakob

jo vi e vänner men jag tycker endå att det borde framstå någonstans ;P

2010-02-24 @ 18:12:06
Postat av: alice

men jag skrev ju MINA VÄNNER under GILLAR listan

2010-02-27 @ 23:05:22
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0