friday night lights

har inte haft tid till att blogga förns nu så aaaaaaaah..
Sitter i min ensamhet i vardagsrummet och dricker coca cola och kollade nyss på hockeyn. Whohoo vi vann med 4-2!! men domarna är ju äckligt dåliga, såg ett flertal slashing och tripping osv.. men blev de nån utvisning? nääää.

Satte nyss på brit adwards 2010, lady gaga är ju med där :) intressant......
IAf skolan i veckan har ju varit..som vanligt. Fått potatis varje lunch, muums.
Idag har vi firat sebbe som egentligen fyller 17 imorgon men eftersom han ska parta med sina kompisar imorgon så tog vi det nu, tårta är fan det äckligaste som finns spyr på det blä usch.
Köpte en present till sebbe idag, och en mössa till mig själv från seger. Inte så fin men det värmer huvudet iaf.

Just nu vill jag bara tillbaka till egypten, det är faktiskt ett favoritställe, även fall jag snackar skit om landet hela tiden och hur äckliga alla är men det är najs där. När vi där i december så hade jag ytterst trevligt. Käka frulle, ner till stranden, sola käka sola bada bada bada bada sola sola sola spela pingis va med chris amber paul och alla de andra, duscha fixa sig va med polare igen käka midda lalla runt kolla på tv gå till nattklubben vid 22.30 gå hem runt 2.30. Och samma visa varje dag ungefär, låter det inte najs?

Nu ska jag kolla på lady gaga's uppträdande hare bra / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0