sugar

Heij. Idag har varit en jävligt seg dag. Vaknade vid 12. Tog en skål yoghurt och la mig och kollade på The Hills. Sen så gick jag och spelade Sims. Tönt. Sen åkte jag med mamma till Willys och handlade lite. Köpte B&J som jag åt upp direkt när vi kom hem. Fatta, jag åt H E L A. Herregud.. Läste lite skvaller sen så vare mat. Jag hade bestämt och det blev inbakade fläskfilé med stekta kantareller och beasås och rödvinsås med potatisgratäng. Mamma vad det avr gott. Nu sitter jag vid datan och tråkar. Jäklar vilken seg dag. Och imoron börjar skolan också. Gud vad jag ahr längtat! Inte. Har värsta ångesten. Usch. Pussar & bananer / alice

Hahahaha! En av anledningarna till varför jag älskar dig x')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0