shewolf

Chacha, guuuud så fult det lät
kom hem för en liten stund sedan, varför ska jag alltid vara så rädd att någon ska hoppa ur en buske eller nåt när jag kör hem??? die
idag åkte vi till skärholmen, köpte mig en tröja och en halsduk och tre örhängen. Köpte nästan en klocka men jag får köpa en jetset klocka i usa istället :)
drog till Emma sen, gjorde lite små hemliga saker sen kolla vi på Grown ups, fett skön!
Har väldans tråkigt just nu, finns inge bra på tv heller. Eller jo tropic thunder kommer snart tror jag :)
Idag kom Sara och My hem från portugal föressten, dom stackarnas bagage har försvunni :(
visar lite bilder på mina "outfits" (asfult ord) jag haft den här veckan


tjocktröja - bikbok
linne - vero moda
jeans - gina

tröja-gina
jeans-gina


nät tröja- gina
linne -vero moda
jeans -gina

JAG VET att jag använder mina svarta gina jeans välidgt mycket nu för tillfället men alla mina andra jeans och leggins är på landet!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0