let's runaway and don't ever look back

Yo. Vakna, duscha och pallra mig iväg till skolan. Oh wait! Frulle där emellan också ;) Vi hade "utflykt" och gick först till långsjön, sen runt hela skiten. Men det va inte så jobbigt för jag och Louise gick och prata hela vägen om massa grejer. Käka korv och bröd där sen fick vi gå hem. I regnet. Kul. Men en sak som faktiskt är kul och som typ gjort hela min dag är att Mathilda för börja på gymnastik igen! Herregud vad glad jag är för flickebarnet.
Efter skolan så åkte jag med moppen genom regn och.. regn till Mathilda. Var där med Mathilda herself (men nä menaru?) Julia, Louise och Jt. Vi kollade på en rätt bra film faktiskt som dom hade hyrt. The Stepfather. Sen så låg vi och myste i hennes soffa i mörkret med filtar och kuddar och lyssna på musik och garva.
Vid 4 åkte jag hem för Mathilda skulle på träning(!). U go guuurl!
Hemma har jag fixat lite olika grejer och ätit... ska vell snart sova antar jag. Imorgon börjar helvetet på riktigt med riktiga lektioner och vi börjar 20 över 8 -.- Kul.
Pussar & bananer / alice


love you, gullunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0