Free fallin

hej, länge sedan nu.
kan dra lite snabbt vad jag gjort förra veckan.
söndag, sysslingarna kom upp. blev misshandlad av sebbe på natten i sängen, kunde inte röra ryggen och kan fortfarande inte rivsår på armen och blåmärken överallt.
onsdag, sysslingarna åkte hem. jag packade lite
torsdag, pappa stjusade mig med båten till alices land. As mysigt
fredag, gjorde massa grejor
lördag, Time for FIESTA! så jävla bäst fest. ALice jag och vicki är så grymt bra på att blanda drinkar:)
söndag, sleten dag. vi bada i karet och blev dränkta av matte :( mor och far hämtade mig med båten.
Igår, daddy mor och jag åkte till Nacka Forum. Ganska trist ställe faktiskt, va liksom inget specillet. Köpte iaf ett par jeans. Äntligen, mina har ju försvunnit :( sen till gustavsberg och såådära. Köpte även två filmer igår. Terminator - Salvation och Wolfman
Såg på Terminator igårkväll och vilken awesome film! RÅ diggar den
idag, pappa och jag åkte en sväng med skotern men den gick inte på alla cylindrar så vi körde inte mer än 5 minuter, ville inte köra mer för det förstör ju motorn lite. Tog upp den och fixade tändstiften, vi har beställt nya men dom har inte kommit än. Så ingen skoter på två dar! :(
sen har jag typ inte gjort något. förutom att myst sönder med kyros :d It's coming to a end..
mmmm.
nästa vecka ska vi till göteborg och öland. Äntligen!
ska kolla på tv nu
herrå

du är världens bästa. Jag Älskar Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0