follow you in to the dark

tjaaaba. blir mycke inlägg nu för jag är på landet och eftersom det inte är asbra väder så blir det lite tråkigt ibland ju! Antar att ni know the feeling liksom.
Iaf, va ju på resturang ikväll! Vi tog 10's eftersom den italienska va full längst ut på uteserverningen och vi hade ju kyros med oss! men det var mysigt, vi satt på uteserveringen och hade mysigt. Vi fick maten och då hade pappa beställt nåt som låg på en stekpanna och stekpannan stod på ett träfat. Jag som alltiiiiiid ska se och lyfta på saker lyfter ju självklart i handtaget och bränner hela min högra hand! Stekpannan va ungefär 100 grader varmt, det hade stott i en ugn eller nåt. Så satt med handen runt ett kallt isglas hela middan :) så jävla synd om mig..har skadat mig så otroligt mycke i sommar. Herrejisses, har fotat allt och hahahhaha. Kan visa er någon gång lite skador ;)
Party in the U.S.A spelas just nu på min spotify och ni vill veta...
och som den n00b jag är så gick jag in på audrina patridge blogg idag och såg att hon ville bli röstad på i TCA!
Så ni som vart inne där vet ju att alla nomeneringar visas och sådära. I alla katogrier som Miley va med i röstade jag på henne. Och Liam Hemsworth, dom han nu va med i och sen 1 på Audrina, eftersom hon bara va med i en. Fyfan ni tänker säkert vafan röstar hon bara på Miley? Jo för att jag vill se henne och Liam stå och ta emot priser och prata på scenen. För jag gillar miley cyrus :) hon är skön. Men sen att hon leker mosart i last song är ju en helt annan sak. Inte ens hon som spelar? What's up with that???
Äsch, inte ska vi vara såna. Det är iaf ingen sköldpadda som dör varje gång miley sjunger.
VILL HA MÖRKBLÅA LÅGA CONVERSE NU!!!!!!!!!!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0