.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 19.40 så att jag kan åka iväg till träningen. Har inget att göra så ni får lite hiss och diss. /alice

+

Sommervärme.
Jag bara totalälskar när det är galet varmt ute. Som i lördags. När jag och Michaela var påväg hem från voice så var klockan runt 11 och vi kunde fortfarande gå i shorts och linne utan att frysa. Älskart!

Mjölk. Typ guds gåva till jorden.

Spotify. Vad ska jag skriva? Gillar musik :)

-

Skolan.
Hatar att sommarn typ är över nu och det ska börja pluggas och stressas igen. Den här sommaren har gått way to fort.

Kläder som blivit för små. Alla har ju sin favorit tröja osv. Och sen helt plötsligt passar den inte längre och dom slutades att göras för typ 3 år sen, då blir man ledsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0