you gave me nothing now it's all I got

Hejhej och hemskt mycket hej. Hej. Barn, det är officiellt påsklov and i'm lovin' it! Efter skolan gick jag, Mathilda och Julia hit. Jag fick världens finaste present av dom (eftersom jag fyller år på lördag) och lojjsan. Tack! Vi hade köpt paj också som vi käka. Sen senare bestämde jag och Mathilda oss för att åka till Heron och se Remember Me men vi missade bussen ofc... så vi hyrde Jennifer's body istället och åkte hem till Thilda. Trodde inte den skulle vara så läskig men det var ju en riktig skräckis. At Thilda's lagade vi även mat, pasta, snackade, åt glass coh kollade på typ halva New Moon. Sen tog jag halv 11 bussen hem. Nu sitter jag och spelar FarmVille. Toppen. P&B / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0