we're one but we're not the same

Yo! Sitter på rummet och gör absolut ingenting. Förutom lyssnar på musik. Har bajstråkigt och det kommer vara bajstråkigt hela kvällen. Ska inte göra ett skit. Hatar när det inte händer något. Vilket det i och för sig inte oftast gör. Men det ska det bli ändring på, jag har stora planer mina vänner.
Imorgon ska jag iaf till stan med Julia, Lojjsan och Hanky Panky. Ska köpa kenza-jackan! :D Sen så ska vi ha typ picknick eller nått någonstans men vet inte om det blir så för det ska tydligen regna imorgon :( Tummen ner på de. Tummen enda ner så att den petar djävulen i arslet. Kind of. Jag älskar solen!
Löööööööööööööööööööööve Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0