oh cleairaaaaaman

kände att jag var tvungen att skriva ett litet blogginlägg bara eftersom jag kommer ha fullt upp hela veckan! kommer inte hinna skriva så ah. to bad.
Idag så vare sista skol danpå 12 dar. lämnade in min svenska deckare, klar och med en finfin framsida, lärarn tyckte om mitt namn på deckarn mycket, så det e ju tummen upp (y)
redovisade dansen på idrotten också som gick bra haha.
Aaaaaaaaaaaa. EFter skolan åkte jag mamma och pappa och köpte mat och annat till min tjejmiddag som är imorgon. Sen sover mina älsklingar hära! Eller ah, hela veckan ska vi sleepa med varann :)
Och My, ta med den vi köpte i stan som vi hade hos tilda så vore det ju toppen? Eller? Du bestämmer.

Imorgon ska jag städa mitt katostrolfala rum, ser hemskt ut. Växer mögel på kläderna. Nä så farligt har det inte blivit än :)
ikväll var jag hursomhelst med mina tjejor, som är absolut bäst. dom har en humor som är...mh otrolig! puss på er mina små morfars barn.

Nu ska jag cheeecka starwars tönt som jag e :)
herråååå michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0