L.A told me you'll be a pop star. All you have to change is everything you are.

Nej men tja bloggen! Alice NOLIFE Stahre här. Mina föräldrar kom hem imorse. Me like! :) Jag är ingen vanlig tonåring, för jag tycker faktiskt om min mami & papi. Dom har ju vart i drömmarnas stad Las Vegas. Dom hade köpt fina presenter till mig och Vicki också. Fick en rosa mjukis tröja från Juice Couture och ett par vita Converse.
När dom hade stuckit till jobbet åkte jag och Vicki till Farsta. Hitta finfina grejjer.
Nu sitter jag och gör absolut nada............................... P&B / alice



tröjan från Juice Couture


Tröja, trosor och armband från H&M




Mjukisbyxor från BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0