jalleballe

hejhopp faderallaa
kom nyss hem från mona där jag vart en stund, trevligt trevligt! den nya kattungen är så jädrans söt!
iaf mamma och jag åkte ju och shoppa och jag hittade iaf klänningen/tunikan/linnet som jag tronat efter ett tag! happy face, köpte även en sån där liten väska som alla går runt med nu förtiden och ett par jätte söta trosor! hjälpte mamma att shoppa också, jaaaaaaaaa det va det.
har pluggat hemkunskap hela dan idag och usch vad trött jag e på det. blääää

idag när pappa kom hem så blev ju kyros lika galen som vanligt och "ylar" skäller whatever kalla det va du vill och då blev jag galen också så jag stod och hoppade(lekte liten inför kyros liksommmm) samtidigt kom crippa hem och då flippade kyros för han blev jätte glad för då var hela familjen hemma! Hjälpte pappa att ta in hans rullväska snäll dotter som jag e :)

ikväll kommer sandhamn också
ska gå pusshej

/michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0