JAG DÖR!!!

God morgon bloggen. Jag drömde världens bästa dröm alldeles nyss och måste bara berätta! (den är lite halv wierd)

Men det började med att Macke skulle typ gå och klippa sig. Och på den salongen så jobbade typ 30 seconds to Mars. Och vi var några som gick förbi där och då såg vi Macke så vi gick in. Och då såg jag the love of my life (Jared Leto). Fast asså det var lite konstigt för vi visste att de jobbade där(?) Och faaan nu har jag redan glömt bort lite :( Men har för mig att vi typ började dansa alla där inne? Och jag fick världens kram av Jared. I love you. Och sen helt plötsligt så hade dom en mini konsert för oss i frisör salongen (som va typ en rock håla med en liten scen och så). Och gud jag smälte. Sen så blev vi alla som var där fett med bra buddies med dom. Sen helt plötsligt var jag, Julia och Louise och Mathilda på ett hotellrum med fyra sängar. Sen så gick vi på en liten konsert TSM hade i typ något litet centrum. Men det var bara vi som var där + någon pansionär. Efteråt så gick vi fram och pratade med dom och jag frågade om jag fick ta ett kort med Jared. Och han var lite osäker för det var något med deras säkerhets grej och han fick egentligen inte ta kort men bara för att det var jag så fick jag. Sen så började jag, och tjl att gå. Och då så kommer dom (TSM) efter oss och Jared går fram och pratar med mig och s har dom köpt massa fina presenter åt oss- Och så säger jag att det inte behövs. Men så insesterar han. Och så ler han sitt jävla leende som gör att man dör och jag tror jag log i sömnen. Så jäkla söt!! Och precis när han typ ska fråga om jag ville följa med honom så kommer pappa och bankar i trappan så jag vaknar!! :'( Whyyyyyyyyyyyy!?!?!?
/ alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0