it's my life, don't you forget

Yo. Kom nyss hem från stan. Jackan fanns tyvärr inte i min storlek och dom skulle få in nya vecka 19 så skrev upp mig på en lista. Den är så nedrans popurlära :( Men en bra sak är att jag får kenza väskan på köpet. Tummen upp! :D Det belv ingen picknick som ni kanske förstår... istället blevre Subway. Gotteligottgott. Sen gick vi och kolla runt lite överallt. Henke köpte Happy Socks. Of course. Sen blev det även en fika på Wayne's. Tjoho. Ska äta snart. Grillad oxfilé. Mumma. Sen drar jag hem till Henke.

Pööööööööööössar / alice


DAGENS + ANSIKTELOOK :))))))))))))))


Svarta jeansleggins -  Vero Moda
Vitt linne - Gina
Vit kofta - MQ, 365 sun
Skärp - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0