fool me fool me, oh how you do me

Hey bloggaaah! Haha. Idag har det varit en... typ helt vanlig dag. En jävligt tråkig en iaf. Slutade 4 och då var det raka vägen hem. Slänge i mig lite yoghurt sen vare träning kvart i 5 men kom lite sent... not my fault. Efter träningen vare spelar möte. Toppenkul! Handlade typ bara om 94orna. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och rakade benen som jag typ inte har gjort på 100 år. Alltså jag pallar inte när man endå bara går med långbyxor men nu när det är vår så känns det lite fräschare med lena ben faktiskt :)
Haha wtf nu blev detta en inlägg om att raka benen? Nu ska jag iaf plugga lite och sen blire go natt och hej för mig :) Pussar & bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0