Don't worry, be happy

Hej hej hallå. Anledningen till att jag sitter vid datan nu och inte är ute som alla andra är för att jag sitter på landet. Lika bra det, har aldrig tyckt om valborg särskilt mycket. Tycker det är riktigt överskattat.
Men hade parad i skolan idag ju. Och jag hatar våran klass. Så jäkla lama. Ingen klädde typ ut sig förutom jag och julia thilda louise henke och lovisa & co. Tråååk -.-
Efter skolan åkte jag och Louise hem till Mathilda. Vi hade hyrt 2012 som vi kollade på.
Efter ett tag kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi till landet.

P&B / Balle



MANNEN

Kommentarer
Postat av: Mathilda

käft på din jävla sarkasm. jag är seriös !!

2010-05-01 @ 18:58:33
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0