cross the sea

är så äckligt trött på varenda liten människa just nu. har varit det sen i söndags men jag försöker hålla humöret uppe. Elak jag är ibland. Speciellt mot Emma. Förlåt för att jag ofta tar ut min ilska över dig men det är för att du är med mig hela tiden så jag måste skälla på någon, du är bäst förlåt <3

idag när jag kom upp från tåget vid pressbyrån så ser jag den vackraste scootern jag någonsin sett. Smalt när jag såg den. Stannade en stund och kollade på den tills jag kände att det var dags att vandra hemmåt. Fick aldrig kläm på namnet dock men när jag kom hem gick jag in på google och sökte på namnet jag sett iaf.
Gosh vad gla jag blev när jag hittade den, as snygg. Svart och vit och maffig va den. Vill inte ha någon skrutt moppe som är jätte liten utan jag ska ha en stor som väger cirka 84 kg :) exakt en som jag ska snart beställa!

ikväll är det äntligen dags för maria motazmai igen, va ju inget förra veckan :(
hon e den skönaste bruden jag vet!

och jag är ännu gladare för att jag slipper vara själv på crippas studentsskivas middag med hela hans klass + familjer. SOM tur är går ju Jens(monas brorsa) i samma klass som crippa så då kan jag och mona busa till det riktigt ordentlig på skivan :) dock är det bara middagen vi får vara med på :(

men nu ska jag gå och ha ihjäl alla dubbelmorals personer!
PUSSSSSEEEN

jätte gulliga jag 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0