blah blah blah

hej jag glömde ringa alice ikväll. bajs också. men ringde henne idag när jag sluta med fick icke ett svar :(
kollar på hockey, paus just nu sen blire sudden death.

Är helt slut i kroppen, hjälp. I måndags, hör och häpna så var jag ute och sprang i en jävla timme i skogen. trött som en pannkaka blev man men så äckligt skönt! I tisdags så cyklade jag 15 på cykel. bajs dö jobbigt.Idag simmade vi på gympan, usch vad jobbigt det va i armarna. Sen ikväll cyklade jag en 25 minutare på motionscykeln och körde lite med gymmet.
Och det här är endå inte att träna mycket, min brorsor och pappa tränar dubbelt så mycket som det här så klaga inte tack!

Har religons prov imorgon. Kan jag? Ja hälften. Hej då data hej plugg hela natten
Eftersom man e lite små cool så kan jag gå upp åtta imorgon :)

puss /mmichaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0