all summer long

hej på er kära barn och glad påsk!
har så tråkigt så slänger in ett litet inlägg :) och grattis på min läckersnäcka Alice som fyller år idag! :D
men tänkte att ni kunde få bilder från egypten typ tre år senare menmen har man tråkigt så har man


gullig sol på morgonen över polen...


såhär mycket åt jag av den jätte goda flygplansmaten!! blä på den


precis när vi kommit till hotellt. usch vad blek man är.vet ej vad jag gör med munnen..


love boat, ungefär vid stranden


det ser kallt ut men det var cirka 30 i luften och 22 i vattnet :)


vi gick på delfinshow, ytterst trevligt


pappa flyter alltid lika bra i röda havet..haha


jag och mami snorklar. snorklad över 1 och en halvtimme i sträck. jätte kul :) ser ni fisken jag ringat in förresten? dom e roliga att reta med simfenorna!


såhär ser då egypten ut uppifrån. sandsandsand och berg. awesome!


nu ska jag gå till pappas data där alla bilder är, och om ni har tur får ni se flera! ;)
hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0