torsdag

Hej bloggen. Är hemma från skolan idag. Mår inge vidare. Min röst låter välidgt rolig just nu hahahh, jag dör 8)
imorse vaknade jag 5 typ jippi. gick upp runt halv nio och kollade på Ocean's twelve! Älskar dom filmerna sen alldels nyss kollade jag på Ocean's thirteen men har tagit en paus just nu haha. Synd bara att eleven är på landet annars skulle jag börjat med den :(
När Alice slutar så ska jag hem till henne och hämta Gossip girl sesång 1!! :)
Imorgon äre skolfoto och pappa säger att jag inte får gå till skolan, men jag måste iaf på skolfotot så åker bara dit är där i nån halvtimme!
Men nu ska jag gå och dricka björnbärssaft som morfar kom med idag :D
PÖSS / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0