tisdag

YO!
Är irreterad för att jävla internet lägger av hela tiden!!! ingenting funkar ju!
Aa iaf kom hem för typ en timme sen (y) det suger ju.
I skolan idag så hade vi mentor = sova (typ) Kemi fick tillbaka prov, Gplus (hitta inte plustecknet på datan) VG here i com liksom sen SVEN = hata hata hata hata matte = Great. Jag och maria hade jätte kul på oasen idag :)
Lunch = Potatisbullar är gott. pappa hämtade mig vid kvart i tolv och till doktorn vi åkte, inte så kul tog blodprov. Dom sög ut 5 hela provrör ur mina stackars armar!!! (dom stack på båda armarna för ena armen vägrar ge med sig) Sen back to school med  hemkunskap :D me loooove. Vi gjorde hambrugare och shase vad goda dom blev!!!
Sen till bussen och tåget och sen gå hem. Vad underbart det är.Not.

Imorgon är jävla Källbrinks OS. Bajs, vill inte va med men det är viktigt för betyget så ja..
Men nu ska jag gå och duscha
Thjing schong chines / michaela

Något smått oseriösa bilder på mig och emma på hemkunskapen idag :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0