prova att trycka ner mount everest i halsen

så får du känna hur jag har det. Seriöst, har så jävla ont! :( Har nog aldrig haft så här ont i halsen. Fick knappt nån sömn inatt för jag hade så ont. Och så kunde jag ju bara ligga på ena sidan också eftersom mitt öra fortfarande är ömt. När jag trodde att klockan var kanske 4,5 så fick jag nog och gick upp och tog en alvedon. Men till min stora besvikelse så fick jag se att klockan bara var 1 -.- Toppen. Så hade kvar en hel natt av smärta framför mig. Men alvedonen hjälpte faktiskt liiite så lyckades sova i några timmar i af.
Men det blev ingen skola för mig idag eftersom hela skolan skulle gå Sörmansleden. Och mamma tykte inte att det var så bra att jag skulle ut och gå 1 och en halv mil med min hals. Så jag fick stanna hemma.
Men var ju så himla trött efter natten så jag sv fram till 11. Gick upp och tvingade i mig en rost macka och lite te. Jäklar vad det gjorde ont men va så himla hungrig!
Känner verkligen att det här inlägget blev skit roligt! (ironsik för er dumhuven som inte fattar.)
Men hoppas ni mår bättre en jag / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0