promenera is the shit

Yo :) Haft en bra helg?
Igår så va ju jag med Mathilda. Först så bakade vi chokladkolakakor som blev helt fel men skit goda endå :) Sen så gjorde vi oss en varsin kopp te, tog med kakorna, burrade ner oss i soffan med täcken och satte på en film. Djävulen bär prada. Va skit länge sen jag såg den så de va kul att kolla på den :)
Efter det så käkade vi midda. Hennes föräldrar hade lagat jätte god mat som jag tyärr inte kommer ihåg namnet på men det var jätte gott iaf :) Haha fast det är det alltid där.
Sen så bestämde vi oss för att ta en liten promenad. Fast så liten blev den inte. Haha va ute och gick i 1 timme och 40 minuter :P Men det va faktiskt jätte skönt! Va inte kallt alls ute och vi pratade om allt möjligt. Det va skit mysigt! :)
Sen när vi kom tillbaks igen så satte vi oss på henne veranda och tända massa ljus, drack te och spelade poker. Haha fast sådär jätte mycke poker blev det ju inte, blev mest prat :P
Sen vid 12 så gick vi in och satte oss på golvet på mattan, med massor av kuddar och täcken och pratade. Haha jätte mysigt igen. Sen så gick vi och la oss. Fast vi pratade där också. fast jag kommer bara ihåg 5 minuter typ. Sen somnade jag. Fast jag fortsatte typ att prata i mitt undermedvetna eller någonting för jag kommer inte ihåg någonting av det. Haha Mathilda berätta för mig imorse och jag hade typ frågat om hon hade målat och och trodde att vi var i Farsta :P Och så sa jag hela tiden; "Du är tokig Mathilda.." Haha xD Och jag kommer inte ihåg nånting av det här :P
Men vi vaknade imorse vid halv 12. gick ner och käkade lite frulle. Sen så promenrade vi till Stuvsta och mötte upp Henke. Vi hyrde film. Det blev en skräckis, ovanligt va? Den va ganska bra i början faktiskt och spännande och läskig men sen i slutet så blev den bara blajjig och då var den inge bra längre.
Men när vi kollat klart på filmen så drog Henke hem. Jag och Mathilda satte oss och pluggade lite. Fast det var mest hon som plugga, jag gjorde en spellista åt henne på spotify istället :P
Sen så tog jag halv 7 bussen hem.


- I'm out / alice


Min lilla kusin Isabell som jag var och hälsade på i fredags


Haha lovade ju bild på Vicki från i fredags när hon var Pink, och så här såg hon ut. Fast det här är dock när hon kom hem så hennes frilla va inte lika cool längre.

Kommentarer
Postat av: M

haha yeah XD snyggt vicki _)

2009-09-29 @ 08:35:55
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

haha :P

2009-09-30 @ 20:13:54
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0