oh mamma vilken helt okej dag

Yo. Hade NO som första ämne imorse. Sen bild, spanska, lunch. Efter lunchen var det idrott. Vi körde fotboll eftersom det var våran sista gång utomhus. Äntligen! Haha nej skoja gillar att ha idrott på ip men man måste tok skynda sig för att hinna ner dit i tid och det börjar bli så jäklans kallt ute. Höstan is here säger jag bara.
Efter det så hade vi Hemkunskap. DA BIG PROV! Gick faktiskt rätt så bra för mig, även om jag fick hjärnsläpp på varannan fråga.. Men känns som att jag iaf kommer på ett G.
Efter det så slutade vi. Jag och Julia went home with Thilda. Vi gjorde oss varsin kopp te, as always, satte oss i soffan och pluggade SO. Gick faktiskt bra och jag kunde alla! :) Sen så satte vi oss i köket, lyssnade på massa mucik på Spotify, och spådde varandra, ni vet det där med te blad i botten av koppen. Haha va skit kul! Sen sjöng jag och Thilda en duett. Vi behöver inte gå in på detaljer. 
var tyvärr tvungen att ta 6-bussen hem.
Här hemma så har jag inte gjort så mkt. Käkade lite nyss. snart så ska jag kolla på Idol.

Pussar och bananer / your very own alle balle <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0