movie time med thilda

Yo! Haha mitt nya ord, börjar jag alltid bloddinläggen så? :P Aja skit samma.
Började med DISA imorse. Efter det var det matte, sen svenska där vi fick läsa dikter, sen english. Then LUNCH. Sen SO. Efter det slutade jag. Men skulle vara med Thilda efter skolan och hon hade en lektion kvar så jag satt och vänta på henne i timme. Hade sällskap av Geron som satt och vänta på nån. Juste zäta var det. Det var vell.. trevligt. Jäkla unge asså.
När Thilda hade slutat så fick vi skjuts hem av hennes mamma. Hemma hos henne så gjorde vi te och mackor. Sen gjorde vi lite engelska sen kolla på vi film. Haha gör alltid det hos henne :P Och jag älskar hennes soffa! Så himla stor och mysig. Vi kollade  på Just my Luck med Lindsay Lohan.
När vi hade kollat klart på filmen så satte vi oss vid datan och lyssnade på musik.
Sen så skjutsade hennes pappa hem mig.
Hemma så gick jag ut på en promenix med Sachi och Vicki. När vi kom hem så gick jag och spelade lite på gitarren. Sen så kom mamma hem med middag. Sallad från Stivsta pizzerian blev det. Mmmmmmums!
Sen så satte vi oss och kollade på Idol och just nu är det reklam. Älskar idol! Kul promgram tycker jag :)
Kisses / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0