happy

Ohhh jag är så glad!!! Såg nyss HELA NEW MOON TRAILERN!!!!!!!!!!!!! fan vad filmen kommer bli bra! men tyvär äre en läcka så summit har väl tagit bort den om någon timme menmen. iaf den sista trailern som kommer om nån månad visar inte slutet som den här gjorde. Happy face :)

Iaf jag mår inge bra. Inatt vaknade jag runt 2 igen och trodde jag skulle dö. Hela min kropp var avdomnad och allt. Kan inte beskriva känslan men fyfan. Så jag gick ner och tog tempen. 39 graders feber. Kul! Så där låg jag i sängen men näsan som en flodvåg min hals som knappt går att svälja med och min kropp som inte vill röra på sig och mitt huvud som har haft nästan migrän i 4 dagar som vägrar släppa!!!!!

Men nu ska jag försöka äta fruckost, ush ryser bara på tanken vid att äta för för det gör så ont :(
Pusspuss hare bättre än mig! /michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0