god morgon sverige

tror inte det är så många som är uppe nu, vilket jag förstår eftersom klockan är halv 7 på en lördag!? Men ska på läger idag. Samling kvart i 8. Skulle egentligen åkt med Michaela, Becca och Bea men Michaela har ju influensa typ och sen så ringde Becca igår 10 över 12 och sa att hon och Bea inte heller skulle me. Litte trist :/ Så visste inte om jag heller ville med då. Men mami told me to sleep on the sak. Har gjort det nu och har bestämt mig för att följa med endå. Känner ju endå Mange, Kalle och Jakob bra. ocg tror Erica och Johanna också skulle me så känner ju dom också + några andra.
Sorry för no blogging igår men hade skrivit ett helt inlägg och så råkar jag komma åt någon jävla knapp så allt raderas. Den här datorn gillar verkligen inte mig! Men då orkade jag inte skriva ett nytt. Men kommer hem imoron kväll iaf. Ha de / allan brallan


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Bra val! ;D Kul att du delade med dig av dina åsikter, kramar.

2009-09-12 @ 14:48:01
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0