det är dags för fredags mys

Yo. Skolan idag gick helt okej. Slutade 20 i 3. Skulle kanske vart med Thilda, Louise, Henke och Frippe men mama ringde och sa att vi fick åka och hälsa på lilla bebisen :) så gjorde det istället. Hon va jätte liten! Gud har aldrig sett någon mindre. En liten Isabell (stavning?). Men hon var jätte söt.
Nu när vi kom hem så har jag hjälpt Vicki lite. Hon ska nämlign på kändisfest ikväll och hon ska vara ingen mindre än Pink. Cooling. Haha och jag ska styla  henne :P Får se hur det går men hon har redan valt kläder och så själv. Trashade nyss en T-shirt som hon ska ha. Haha hon kommer säkert bli skit cool. Ni får bilder sen.
Ikväll blir det nog rätt så chilli pill för mig eftersom jag har har match tidigt imoron. Och pappa är i Göteborh hela helgen så jag och mamma ska nog ha lite mys pys och kolla på Idol :)
Pussar och bananer / alice










Haha kan inte vara seriös.. :P

Kommentarer
Postat av: M

hahahah XD you looking gr8 XD!

2009-09-26 @ 13:01:20
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0