dead end

God eftermiddag. Nej usch vad fult det där lät.
Kom iaf nyss hem från Emma. Där pluggasde vi i aa nåra minuter sen måla vi naglarna haha. kan man säga skrik röda? Jag säger det iaf, snyggt blevre!
Ikväll ska jag plugga ännu mera whihhoo. En stund om dagen är alltid bra haha.

Jag har fått ett dilemma. På lördag ska mamma och pappa till Öland men jag vet inte om jag ska med eller inte? För på fredag ska jag och Alice sova och på lördag ska jag kanske sova med emma. Fattar ni problemet?
Jag vill till Öland för det var liksom förra sommarn jag va där och jag måste lägga en grej som jag har här hemma på farfars grav!!! måste ju hälsa på dem (med dem menar jag gammelfarfars grav också som ligger breve) ÅHhhhh det är så svårt!

Desutom är allting extremt jobbigt just nu, jag går ju på högdoserande medecin så jag mår piss av den och blir "sjuk" och sen för allt göra allting mycke värre så är jag så jävla irreterad på en person!!! pallar inte med den längre seriöst!
Jag önskar hitler kom tillbaka och gasa ihjäl den personen!!

Peace out /michaela


jag i fönstret på konfermationslägret. Lägg märke till mitt coola ärr på
kinden som jag fick där :)


Kommentarer
Postat av: jakob

Hehe det e väll inte jag som ska gasas ;)

2009-09-03 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0