boring onsdag

Yo. Idag imorse var det ju som sagt skolfoto. Ush sägr jag bara. Har en stark känsla av att det kommer bli som alla andra år, alltså inte bra. Men men. Men en sak som var jävligt läskigt var att fotografen såg precis ut som pappan i en skit läskigt film som jag såg i fredags när vi va hos Mathilda. My god vad läskigt det var för den pappan blev en äcklig zombie sen.
Men i skolan rulla det på. Hade hemkunskap som sista ämne. Fick nya grupper. hamnde med Geron, igen.. haha nej skoja bara men hamnar alltid med honom :P Men vi baka rulltårta och våran blev bra tycker jag :)
Efter skolan var jag tvungen att gå hem direkt för jag har träning nu om en hal timme i Visätra.
Pussar och bananer / alice


Att jag aldrig lyckas vara seriös på bilder..


Kommentarer
Postat av: M

haha, läskigt :O

alice du är aldrig seriös, inte i verklighten heller <3

2009-09-23 @ 21:34:51
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0