älskade lördag

Yoyo. Haha där fick ni något nytt. Nej men fick gå upp tidigt imorse, 9 :/ Käkade lite sen så gick jag upp till Loffes vid 10 och mötte upp Lovisa och Moa. Berra (våran tränare) hämtade upp oss där. Fick skjuts av honom till matchen. Vi mötte Aspudden. Tyckte vi spelade riktigt bra idag och vi vann med 2-0. Kul eftersom det var sista matchen för i år i Sanktan. Eller det är alltid kul att vinna men ah ni fattar :P
Fick skjuts hem av Lovisa när en var slut. Va hemma kanske nån gång efter 1. Duschade lite och så sen så gick jag till Skeppmyreparken. Där hade mamma och Vicki och några andra loppis. Dom hade sålt skit mycke av mina grejer. Men en sak som jag blev så jäkla irreterad på är att mamma sålde min Fred Perry som jag bara användt några gånger som kostade 800 för 40 spänn! Fyfan vad sur jag blev på henne. Hade ju kunnat sålt den för minst 200. Men samanlagt så fick jag 406,50 kr. Så de va vell bra.
Men dom hade börjat packa ihop allt när jag kom så var inte fär så länge. Här hemma har jag fixat lite och så.
Ska till Thilda snart. Ska va med henne ikväll :)
Pussar och bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0