yo

sorry för no bloggande från mig har inte orkat. va som sagt på fest hos sofie i lördags. det var trevlans. i söndags gjorde jag inte mkt alls, kollade på gossip girl som det var sässongs start för på kvällen. igår va de träning och idag har det också varit träning.
sitter och pluggar lite just nu. om en sisådär tre kvart ska jag checka på desperate housewives och sen gå och nana. skit trevligt inlägg känner jag men har lite brottom. ska hinna plugga klart innan desperate börjar.
ville bara skriva lite så ni visste att jag levde. men jag ska börja blogga bra igen. Det är bara tiden som krockar men snart så är balle back on track igen.
Keep it going / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0