wazzzzaaaaaa!?!?!?

Yo :) Onsdag idag. Sorry att jag inte blogga igår men orkade inte. Men va ju på cup i Uppsala på kvällen och det gick vell varken bra eller dåligt. det va 5-manna inomhus på konstgräs. Vi gick iaf vidare till slutspel på söndag. Kom hem nån gång efter 11 så orkade inte blogga då.
Idag så vaknade jag vid 12. Gick upp och la mig i soffan. Sen käkade jag frukost vid 1.
Sen åkte jag hem till Julia vid 3. Lojjsan va där också. Vi planerade lite för Halloween. Kan ju säga att det kommer att bli kul iaf nu om det blir av vill säga. Men vi hade det kul där iaf. åste bara berätta en liten konversation som vi hade som är ännu ett bevis på att Lojjsan är blondie x)
Julia: Men du är vell helsvensk? (till mig)
Jag: Ja. Eller jag är ju kvarts skåning men.. (skämt)
Louise: Men snälla Alice.. det liggr ju i Sverige?
Hahahahaha.. älskar dig endå Louise :) även fast du är lite blond..
Men va där iaf hela dan. Men is home now. Sitter och lyssnar på musik nu. Måste typ vara hemma ikväll för jag måste prata lite med mamma om en sak.
Imoron så ska jag in till stan med Julia och Lojjs. Vi ska köpa lite saker inför Halloween. Vet ni vem jag ska vara? Catwomen. Yeah :P
Pussar & bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0