wasn't so bad after all..

Yo. Har kommit hem från landet nu. Trodde det skulle bli jag-vill-gå-och-skjuta-mig-tråkigt men det var faktiskt ganska mysigt att komma ut dit. Var skit fint väder, sol och 5 +, helt vindstilla och inte en båt ute på sjön! Det är kvalité.
Men ska bara vara hemma ikväll, är alltid så jäkla seg på söndagar, don't know why. Brukar alltid ligga hemma och kolla på tv eller gå på bio. Haha det är såhär typiska söndagar för mig :P Och så käkar jag alltid pizza eller liknanade. De e gött de.
Nu kom jag på vad jag ska göra! Ska sätta på en film och lägga mig i poolen.. mmm... :)
P&B / alice

Kommentarer
Postat av: M

haha jag vet! låter inte heöt fel det du sysslar med :P

2009-10-11 @ 20:50:59
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0