tisdag = desperate!

Yo. Sorry för att jag inte bloggade igår men jag hann inte. Hade träning och efter det duschade jag och sen vare hollywood fruar så hann inte. Men hände endå inge speciellt.
Idag har det inte hänt ngt speciellt heller. Thilda va sjuk idag så det var ovanligt lite lyssna-på-ipod-och-sjunga-med-så-högt-man-kan idag. Inget alls tror jag faktiskt.. mm så var det. Efter skolan var det egentligen tänkt att jag och mamma skulle åka och kolla på tapet till mitt nya rum men hon är så jävla brighthead förstår ni så hon hade inte kollat upp när affären stängde så det var stängt när vi skulle åka. Bravo mamma, bravo!
Så har bara varit hemma och pluggat lite extra.
Men ikväll ska jag vara kulig och besöka Wisteria Lane och säga hej till alla desperta hemmafruar. Fast framför tvn då såklart. Ska fan fixa naglarna då också! Har inte gjort det på evigheter men mitt svarta är slut så får ta ngt annat.. :/
Haha men pussar och bananer / alice

Tyvärr så kan ni inte få någon bild för min syrra har förstört min webcam, eller hon har satt på en effekt och så vet hon inte hur man stängr av den och inte jag heller så är lite smått jävligt irreterad på henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0