tisdag

hej bloggen, har inte bloggat för har inte orkat.
Iaf i söndags åkte ju jag och emma till mitt land! Vi hade det jätte mysigt och såg på filmer, bla, jackass the movie, jackass 2, jackass 2.5. Ja vi gillar jackass. Fast jag gillar Nitro Circus mera, det är världens bästa program! För Travis Pastrana är ju min man :) Vi har iaf kollat på nitro circus också självfallet! ikväll äre 4 avsnitt igen, dom kör hela första sesången den här veckan, skit najs!

kom hem idag och jag är verkligen super trött! vi har gått och lagt oss runt 2 halv 3 varje dag och vaknat runt elva, man blir så jävla seg av det!
Men nu ska jag duscha, hare bra pöss / michaela


osminkade och nyvakna 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0