there's no better way to fly

hej mina ostkrokar (låter som maria montazami)
todaaaaay today har jag vaknat, ätit dalmino yoghurt jordgubb till frulle, tränat så jag skaka, duschat, fixat en fotölj, ätit midda och druckit en cola. Yey vilken rolig dag 8)

Sitter ju iaf ensam hemma nu, kuuuuuuuuuuuul. Crippa är i berlin, sebbe och mamma e på hockeymatch och kommer hem väldans sent och pappa jobbar och kommer hem imorgon.. Får en déjá vu känsla, det är så här det blir hela tiden på vintrarna, alla e oftast på hockey medans jag är hemma. Fast jag följer nästan alltid med men nu palla jag inte.

Har baxat en till cola från sebbe som jag ska ha till nitro cirucs, kalla mig beroende men vafan jag måste se min man!!!!

Imorgon ska pappa och jag till ikea och köpa en byrålåda, sen ska jag måla om. Kommer bli super!

Herrå pöss michaela


jag och grannen cornelia 2007. Saknar tiderna då alla grannar var bästisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0