take med down

Hej! har inte pallat sitta framför datan alls så mycke denna vecka, max 1 timme på hela denna vecka.Jag är stolt över mig själv!
Men veckan har vart ok!
Kan väl berätta om igår att vi var i abf huset hela dan och hade föreläsning om klimatet osv. Rätt så tråkigt, men vi hade en bli din egen designer, där gjorde jag 3 armband!
Jag sara emma mattis och tilda gick ner till centrum och köpte hårfärg åt mig och tilda! Vi cykla hem till tilda och färgade hårt på oss båda. Mitt blev sket bra! Självklart färga jag det mörktbrunt, tänker aldrig färga mitt hår blont igen, usch!
på kvällen var vi hemma hos mattis och kolla på film
Juste, hahaha min brorsa kom hem igår kväll, stupfull och spydde ner hela toan och även källarn..Mm myysigt. så där satt jag pappa och crippa klockan 1 på natten och städade upp spyorna medans han låg i sin säng och sov sött. hahaha det hände även mera men sånt dära tar vi inte! Rolig som jag är så tog jag ju självkalrt kort på allt men den bilden stannar tryggt här på datan! 8)
Idag har jag varit på ikea med mamma sen kom emma över och vi cecka harry potter! Mysigt
Åt midda och nu sitter jag här och väntar på att min film ska bli klar. The proposal blire ikväll :) allitd velat se den!
Och idag bokade jag även 4 st biljetter till Michael Jacksson - This is it! Den har premiär den 28 jag går på fredagen istället för det var uppbokat på premiären. Vet ännu inte vilka som ska med menmen!

nu ska jag kila bye / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0