sprite

Hola bloggen!
Sitter och lyssnar på min favo sean kingston! såg han på mtv cribs, haha fan vad skön han e. En skön kändis!
Idag vare tråkiga skolan, vi har tema vecka. det är skit tråkig. Fast man kan ju alltid glädjas av att anki och lisbeth börjar gråta för dom garva så mycket åt en pjäs vi gjorde haha. (anki och lisbeth är mina lärare)
Jag va rätt så off idag var jag va trött och blev..aa det dära tar vi sen ;) onödigt skit bara hahahahhaha.

Hade utveckligssamtal idag. Det gick bra! Anki är jätte nöjd med mig och hon tycker jag är välidgt duktigt osv. Slå den ni! :)
Längtar tills på sööööndag! Ska bli toppen kul ju! Men det får ni veta då, planerar fortfarande kära människor.

Juste snackade nyss med min kära pappa. Vi ska tatuera oss på torsdag nästa vecka!!! nej skojja. Jag får inte tatuera mig än :( men pappa ska!! så jag ska följa med och vara moraliskt stöd haha. Nej men jag ska ta hål i örat då också så, det blir perfa! Vill verkligen se nån tatueras live. haha

Nu ska jag gå, hare puss / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0