right back back back

Yo :) Hade DISA som första lektion imorse. Sen matte, svenska, engelska. Sen lunch. Efter lunchen hade vi SO och THE BIG PROV ABOUT NORDEN! Fast jag tycker det var skitlätt, gjorde klart det på kanske 15 minuter. Efter det så slutade jag. Skulle kanske varit med Thilda men jag kom på att jag var tvungen att dra hem och göra klart en SO-uppgift som ska in imorgon :/ + matteläxa och engelska. Men men. Får tänka posetivt. Efter imorgon så är den här jävla mardröms veckan slut! Äntligen! Har haft 8 läxor + 2 stora prov. Inte kul.
Så det som jag ska göra idag är alltså; Plugga.
Hoppas ni har det kuligare än vad jag har just nu. Pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0